Bespreek uw klacht met de huisarts of één van ons
Alle medewerkers in onze praktijk zijn goed opgeleid en willen goede zorg bieden. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over de zorg die u gekregen heeft. Als u zich niet goed geholpen voelt, aarzelt u dan niet om dit met één van ons te bespreken. Meld duidelijk dat u een klacht hebt. Misverstanden kunnen we dan samen met u ophelderen en fouten kunnen worden hersteld. Zodat u zich goed geholpen voelt en wij ervan kunnen leren het voortaan beter te doen. U kunt als u dat wilt een gesprek aanvragen met onze praktijkmanager, dhr. Bert Koning. Hij zal uw klacht met u bespreken en er namens de praktijk op reageren en uw klacht hopelijk tot tevredenheid van u verhelpen.
Klachtenfunctionaris
Vindt u dit lastig of komt u er met ons niet uit? Dan kunt u uw klacht vertrouwelijk bespreken met een klachtenfunctionaris. Dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. Een klachtenformulier om zelf in te vullen kunt u ook vragen bij de praktijkassistenten.