Skip to main content

Klachtenregeling Huisartsenpraktijk Kruiskamp

Bespreek uw klacht met de huisarts of één van ons
Alle medewerkers in onze praktijk zijn goed opgeleid en willen goede zorg bieden. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over de zorg die u gekregen heeft. Als u zich niet goed geholpen voelt, aarzelt u dan niet om dit met één van ons te bespreken. Meld duidelijk dat u een klacht hebt. Misverstanden kunnen we dan samen met u ophelderen en fouten kunnen worden hersteld. Zodat u zich goed geholpen voelt en wij ervan kunnen leren het voortaan beter te doen. U kunt als u dat wilt een gesprek aanvragen met onze praktijkmanager, dhr. Bert Koning. Hij zal uw klacht met u bespreken en er namens de praktijk op reageren en uw klacht hopelijk tot tevredenheid van u verhelpen.

Klachtenfunctionaris
Vindt u dit lastig of komt u er met ons niet uit? Dan kunt u uw klacht vertrouwelijk bespreken met een klachtenfunctionaris. Dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. Een klachtenformulier om zelf in te vullen kunt u ook vragen bij de praktijkassistenten.